2021. április 11., vasárnap

Vissza Gazdagrétre

 20210412 hétfő (pót)

10 óra körül ébredtem. A jó gazda elsó dolga, hogy kivigyen egy kanna vizet a tegnap frissen ültetett paradicsomnak és paprika palántáknak, mert az időkép csak ígérgeti a csapadékot, de nem jön..

A reggelinél (sült kolbász, mustár, ketchup, újhagyma, csípős paprika, tejeskávé) is van egy pár apró feladat: A csípős paprika magjai kerüljenek a hűtőben lévő boritékba, hátha egyszer palánta nevelésre kerül majd sor.

1/2 3-kor osszecsomagoltam. A kétféle kenyeret és az Esztike féle tejet is betettem a hátizsákba, mondván, a kétórás úton hazafele biztosan megéhezek.

Így is lett, ezért az úton a hátizsákból rendszeresen csipegettem a kenyeret, majd utána ittam a tejből.

Úgy érkeztem meg Gazdadrétre, hogy még éppen tudtam venni a CBA-ban egy üveg Unocumot és egy palack sört.






















u

Belépve a lakásba, hogy még a legkissebb konfliktust is kerüljem, nem mentem be Áron szobájába, csak megkérdeztem, hogy ott rend van-e?  A rövid válasz az volt, hogy : "Úgy-ahogy." 

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése