2021. április 13., kedd

Második oltás és a szerződés

Délelőtt a második oltás

Délután ügyvéd

20210413 (pót)

Reggel 8-kor ébredtem. Készítettem egy lapsajtos melegszendvicset és egy főtt tojással megy bögre tejjel azt reggeliztem.

11-re kellett mennem  oltakozni, de 12-re már végeztem és itthon vagyok. 

Nagyon pocsék idő van. Még délben is csak 5°C van és mellé szemerkél az eső. Ebben  csak az vígasztal. hogy remélem, hogy a Dömsödön elültetett zödborsó, paradicsom, paprika, dughagyma is kapnak némi csapadékot.

Délután 4-kor  Áronnal megjelentünk az ingatlanos Ügyvédi Irodában. Sch. Évi (Eladó) már ott volt. Minden papírt Évinek és Áronnak (Vevő) kellett aláírnia. Az én feladatom csak annyi volt, hogy kifizessem az Ügyvéd úr munkadíját+ ÁFA. (103.500.-)

A szerződés adminisztratív része ezzel lezárult. Az ingatlan birtokbavétele 2021. július 1. Ez egyúttal Áron felnőtté válásának újabb mérföldköve.

 Amikor hazajöttünk, Áron iement a CBA.ba vásárolni és megsütötte az ott vásárolt pizzát.

Valamiért érezhetően alábbhagyott a francia tanulásban a lelkesedésem.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése