2021. április 18., vasárnap

Reggeli délben!

 20210418 vasárnap (pót)

1/2 10-kor ébredtem. Tibcsi már jelezte, hogy ébren van és proponálta, hogy hamarosan induljunk el vásárolni, mert még kenyér sincs itthon.

A szeletelt fehérkenyér beszerzése után délben! elkezdhettem készíteni a reggelt. (A megfőtt sonkából levágott és feldarabolt szalönna, vöroshagyma, tojás) megsütve, hozzá szeletelt fehérkenyér, utána Tibcsinek kávé, magamnak tejeskávé.

Tibcsi közben érdekes történeteket mesél a családunkról.  Nem is értem, hogy miért nem ír egy Saga típusú családregényt? Egyáltalán, nagyon jó Tibcsivel együtt lakni.

Elküldtem P. Zsuzsinak  az eddig letöltött Yakks Dee állományok elérési címeit egy Word dokumentumban.

Délután még felforraltam a bablevest és beleszaggattam a csipetkét. Este nyolckor meg is ettem belőle egy mélytányérral.


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése