2021. április 27., kedd

összekeveredtek a nappalok és az éjszakák

 20210428 szerda (pót)

Teljesen el vagyok tájolva

Délután 4-kor ébredtem az alvásból. Az a legvalószínűbb, hogy a tegnapi netezés ma reggelig tartott és akkor még lementem valamit enni és csak ma délelőtt fejeződött be a tegnapi nap.

Még azt sem feltételezhetem, hogy biztosan sok Unicumot ittam, mert sajnos nincs itthon. Csak az a szar Körte likör van, abból meg egy korty is elég, hogy ne igyak belőle többet. Azt egy tévedés volt megvenni.

Na mindegy megpróbálom kiegyenesíteni a napot, nehogy  Áron nyomdokaiba lépjek.

Elkezdtem bepótolni a blog jegyzeteim publikálását.Este 1/2 8-ra már majdnem egy hónap (Február 27 - Március 20) blogjegyzetei fel kerültek a netre.

Most lemegyek vacsorázni (halászlé) és utána folytatom. A halászlé még mindig nagyon ízlik, de a fele ismét visszakerült a mélyhűtőbe.

Úgy tünik, hogy sikerült közzétenni az elmúlt két hónap minden zárolt blogbejegyzését.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése