2021. április 7., szerda

Indulás Dömsödre

 20210408 csütörtök

1/4 8-kor ébredtem. Alig kellett valamit is pakolásznom, hamarosan ővatos léptekkel, - mert a tél visszajött és még mindent hó borított - indultam.

A CBA-ban még tankolnom kellett (tej, túró, csuszának való tészta, két szál sütni való kolbász, csípős paprika, egy kis vekni kenyér és egy üveg unicum.

A 10:05-ös buszt sikerült elérnem. Útözben tudtam olvasni a Dymphna Cusack: Megperzselt fák c. könyvet és F. Böbével konzultáltam telefonon egy leendő üzletről. Végül ragyogó napsütésben érkeztem és délben már a házban voltam. Először rátettem 1 fokot a fűtésre, majd kipakoltam mindent, amiket hoztam.

Két óra elótt megjött a riasztós szakember és két perces munkával állított a rendszer reakcióidején, majd lenyúlt 10.000.- forinra. Hiába, a riasztósoké és a gázszerelőké a jövő. 

Kora délután megmelegítettem az otthonról hozott maradék paprikáskrumpli felét.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése