2021. április 23., péntek

Héber - Magyar karakterek

 20210423 péntek (pót)

Már elmúlt dél, mire felébredrem. A területi és nyelvi beállítások a notebookon összekeveredtek (héber - magyar).  Elég keserves volt, amíg sikerült tisztáznom, hogy a héber karakterek ne uralkodjanak minden alkalmazásban. 

Lementem és ebéddel kezdtem a napot.

Most, hogy már az éhség elmúlt, folytattam a fenyúágak darabolását. A kézi fűrészelés után következett a szalagfűrészen való darabolás. 

Miközben nagyon odafigyeltem, - amilyen beszari vagyok - gondolatban elhatároztam, hogy Áronnak nem fogom megengedni, hogy használja a szalagfűrészt. Lassan alakul az eredménye a munkámnak.

Folytattam az angolt oktató anyagok letöltését, de új háziszabályt vezettem be. Tíz állomány letöltése után egyet át kell vegyek A-tól Z-ig.



.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése