2021. április 6., kedd

Fenyőágak

 20210406 kedd (pót)

Időben ébredtem.  Nem kellett sokat pakolásznom, mert a nagyját már tegnap betettem a kis hátizsákba.

Amikor Áron behozta a reggelit, nagyon megköszöntem és az eljövetelemkor még külön meg is dícsértem.

A buszmegálló fele még beugrottam a CBA-ba. (egy borsos cipó, két csirkecomb, egy dobozos 1,5 %-os tej, egy nagy sör és egy csípős paprika.

Először a csövesekhez mentem, de onnan még sikerült napsütésben leérnem a bázisra.

A  két csirkecombot kettévágva megfűszereztem és megtűzdelve fokhagymával megsütöttem. A négy darabból egyet kis zöldbabbal meg is ebédeltem.

Az egyik szembeszomszéd a fenyőfáját megritkította. Az utcára kitett ágakból néhány nagyobb darabot behoztam. Majd alkalmasint fel fogom darabolni.


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése