2021. április 25., vasárnap

Letöltött versus Megtanult

 20210425 Vasárnap (pót)

Nagyon későn ébredtem, mert hajnalig völtam elfoglalva az angol nyelvű tananyagokkal.

Még reggeli előtt, Tibcsi javaslatára elolvastam Várkonyi Gábor Autós blogját. A jövőt illetóen nagyon elgondolkoztató írás.

Reggelire abált szalonna, pirítós kenyér, tejeskávé. Arra mindig ügyelek, hogy a reggelihez legyen fokhagyma és közben szóljon a klasszikus zene.

Délután 4-ig csak a blog, a Doulingo és egy kis levélke a környezetemnek B. Alexandráról.

Este 1/6- kor szembesültem a problémával. Az hogy csak letöltök angol anyagokat, az nem viszi előbbre az angol tudásomat, azzal csak áltatom magam, hogy milyen sokat sikerült letöltenem. Ez a párna alá tett tankönyv effektus. Ma megnyitottam az Enjoy English 01 sorszámmal jelzett anyagát. Annak a letöltése 4-5 perc lehetett, a lejátszása pedig 1 óra 20 perc. Nem az a hasznos teljesítmény, haegy nap letöltök 10-20 anyagot, az csak látszat eredmény, hanem az lenne igazán hasznos, ha minden nap megnéznék belőlük 1-2-öt. 

Megpróbálok jó útra térni.

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése