2021. április 20., kedd

Újra Dömsödön

 20210420 kedd (pót)

11 óra előtt ébredtem. Megmelegítettem reggelire egy tányér sztrapacskát, utána egy pohár sör.

Elküldtem Andinak az első "Learn English through Story anyagot". 

Hiába próbálom utólérni, már 1263 XP-vel vezet. Két napot teljesen kihagytam.

Késik a meleg idő. Már jól elmúlt dél és még mindig csak 13°C van. Hogyan lesz ebből májusban úszás a Dunában?

A világ halállományának pusztulásáról  készítettek egy filmet, mire 

Sebestyény Balázs közölte, hogy többé nem eszik halat. Én azért délután négykor még megettem egy adag halászlét.

A kémeim jelezték, hogy a körorvos elindult, hogy ellenőrizze, felügyelettel vagyok-e a bázisonvagy egyedül, de ez most üresjárat a számára, mert a kapu be van lakatolva, autó nem áll bent a kertben, a zsalugáterek zárva vannak és a lámpák sem világítanak a házban.

Eddig olyan sokszor kellett kifizetnem a 650 eFt-ot a rohammentő miatt a beszállításomra, hogy kitanultam, hogyan kerülhetem azt el.

Este 11-kor még lementem vacsorázni. Marhapörkölt tésztával, amit még Tibcsi hagyott itt nekem.. 

Mielőtt aludni tértem, még kivettem a mélyhűtőből a főtt sonkát, hogy reggelre már kicsit felengedjen és ne legyen kőkemény fagyott. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése