2021. május 4., kedd

A javulás útjára tértem

 20210504 kedd

Már reggel 7-kor felébredtem, de 8-ig csak a notebookommal voltam elfoglalva.

Délelőtt - mivel már a javulás útjára tértem, először csak korábban letöltött angol anyagot vettem át és csak utána töltöttem le egy újat.

Közben Béla segítségével visszavarázsoltam a tálcára a billentyűzet nyelvválasztó ikonját. 

Reggeli után kimentem a kertbe és ha nem is sokat, de egy bő fél órát daraboltam a fenyőágakat. Egyszer csak a végére járok és akkor rend lesz a kertben.

A munka utáni pihenés azzal telt, hogy átutaltam a Telekom Otthonszolgáltatás elmaradt számláit.

Vacsorára a maradék hekk és néhány sült csirkeszárny és utána sör.

Még egy picit foglalkoztam John Grisham: The Testamentum anyagával, de a 128 perces állományból csak a hatodik percig jutottam el, utána eltettem magam holnapra.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése