2021. május 28., péntek

Szülinapi buli

 20210528 péntek

Reggel 8 óra előtt ébredtem. Áron hozott az ágyamba egy szelet bundáskenyeret rajta sonkával és egy csésze tejeskávét. Egyben elsőként gratulált a szülinapomra.

9:15-re beértem a Fehérvári úti szrmészetre. Már a várakozás közben rengeteg telefonhívást, SMS, Viber, Messenger és email gratulációt kaptam a mai születésnapomra. Ilyenkor szembesül az ember azzal, hogy az élete során hány jóbarátot halmozott fel.

A doktor úr és a nővér megvizsgáltak. majd kaptam egy szemcsepp receptet és egy beutalót a Bártfai utcába a lézeres szemműtétre.

Hazafele kiváltottam az egyik szemcsepp receptet, mert a másik kifogyott.

A CBA-ban vettem egy nagy palack ízesített ásványvizet és egy üveg unicumot. 

Letakarítottam vacsorázó asztalt, mert este kis családi buli lesz.

Áron készítette vacsorát. (rántott karaj rizzsel, uborával), 

Emőke hozta a szülinapi tortát, koccintásra volt unicum és rozé.

Nagyon jó volt, hogy együtt volt a család.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése