2021. május 11., kedd

Indulás Gazdagrétre, az Allianz irodába.

 20210511 kedd

Már tegnap este beállítottam az ébresztést ma reggel 1/2 8-ra, hogy időben tudjak elindulni Gazdagrétre.

Az ébredés sikerült is. Még arra is maradt időm, hogy megreggelizzek.

Autóstoppal mentem ki a buszmegállóhoz. Úgy számoltam, hogy időben fogok megérkezni, mert Horváth úr ma csak de,10 és 12 között fogadja az Allianz irodájában az ügyfeleket.

Útközben többször is újrakalkuláltam, hogy minden rendben lesz-e. Amikor már az 1-es villamossal is megérkeztem a Bikás parkhoz, felhívtam Emőkét, hogy induljon el és biztassa Horváth urat, hogy nemsokára én is megérkezem.

Végül 1/2 12-re én is odaértem. Szerintem sokat haladtunk a függő ügyeink intézésében és még a Nagyszeben téri garzon lakásbiztosítása is elindult.

Eljövet megvettem Emőke szülinapi tortáját a számos gyetyákkal és még fagyiztunk is egyet. 

Még egy feladat volt, az optikusnál megrendeltük az elveszett szemüveg pótlását.

Hazajövet megírtam egy-két emailt, azután Áronnal átmentünk ónnepelni Emőke szülinapját.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése