2021. május 1., szombat

Itt van Május elseje

20210501 szombat

"Itt van Május elseje, énekszó és tánc köszöntse...." A dal szép, de az a korszak (1949-53) vissza ne jöjjön soha.többé.

Már 7-kor felébredtem, de 8-g egy SCA ügyet intéztem. 

Most még csak 16°C van, de az időkép kora délutánra már 23 fokot ígér.  

Elindultam a piacra és a póstára is be kell mennem egy letétbe helyezett küldeményért.

Esztikénél leadtam az űres tojástartókat és egyet kértem tele.Vettem nála két liter tejet és egy nagy pohár juhtúrót.

A zöldségesnél vettem sárgarépát, fehérrépát, vöröshagymát, újhagymát és csípős paprikát.

A vegyesboltban vettem egy vekni szelelt kenyeret és egy üveg unicumot. 

A palántásnál megreklaméltam, hogy a múltkor az öt paprika palánta megvolt, de az öt paradicsompalánta helyett csak négy yolt a zacskóban. A nő azonnal pótolta, és vettem még egy paprikapalántát. 

Közben kiderült, hogy a pósta kétszeresen is zárva van. Egyrészt mert sszombat van, másrészt, mert Május elseje. Remélem, hogy hétfőn még nem küldik vissza.  

A hazaútja fárasztó volt a málhás szamárnak. A Dabi étteremben vettem egy kis pihenőt egy üveg sörrel és elvitelre rendeltem egy sült hekket görög salátával.

Hazaérve az új kenyérre sütöttem néhány szelet császárszalonnát. közben felforratam (ki is futtattam) a 2 liter tejet. A szendvicseket újhagymával és paprikával ettem, utána tejeskávé, a két palánta ültetését pedig halasztottam.

Vacsorára megmelegítettem a hekk felét. A görög salátát nem találtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése