2021. május 13., csütörtök

A KGFB utalása

20210513 csütörtök

A késői ébredés után többször is próbálkoztam  a PPZ-012 autónk KGFB-jének online átutalásával, de mint az tegnap, úgy ma sem ment. 

Fontos volt, hogy ez lehetőleg még ma megtörténjen, különben Emőke nem tudja munkábajárásra használni az autót, ezért úgy döntöttem, hogy lemegyek a BudapestBank Gazdagréti fiókjába és ott "gyalog" átutalom.Ott sem ment simán a dolog, de végül megoldódott.

Hazafele a CBA-ban vettem két szál lecsókolbászt.

Itthon a maradék csirkeleves egyit felét megmelegítettem és egy szelet hagymás kenyérrel megettem, a másik felét eltettem a hűtőbe.

Jóllakva lepihentem és el is aludtam, csak majd késő délután ébredtem fel.

Közzétettem a tegnapi blogot és elkezdtem írni a ma történteket.

Este elkészítettem  a kolbászos lecsót a családnak, de nem csípőztem meg, mindenki annyit tegyen bele, amennyit jónak lát.  Áron nem kért belóle, mert őt nem érdeklik ezek az 5-600.- forintból kihozható kaják. Ő az egy nullával hosszabb Netpincér ételeket szereti. A havi jövedelméből futja. 

Emőke majd később visz át belőle magának, mert magyon elfáradt a mai munkájában és pihen, így egyedül ettem a föztömből. A lecsó amúgy finom lett.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése