2021. május 16., vasárnap

Kertrendezés megbeszélése

 20210516 vasárnap


Iván már kora délelőtt is kopogtatott, hogy megbeszéljük a kertben szükséges munkálatokat, de én még javában aludtam.


Reggelire sült császárszalonna volt csípős paprikával és tejeskávé.


Az első sikeres találkozóra déltájt került sor. A várható munkadíjra olyan csillagászati összeget mondott, hogy az még lealkudva is sok volt.


Végül abban állapodtunk meg, hogy a jövő héten két telek rendezésével végezni fog. Talán ha már a nyagyja kész. akkor kéthetente talán a fűnyíró és én is elboldogulok vele.


Fegyelmezetten betartottam az új házi szabályt, hogy nem töltök le több angol anyagot, mint amennyit átveszek. 


Vacsorára megsütöttem pár darabot a panírozott csirkeszárnyakból.és hozzá petrezselymes krumpli készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése