2021. május 14., péntek

Megint BudapestBank

 20210514 péntek

7-kor kezdődött a nap. Először pontot tettem a tegnapi blogbejegyzésre.

Szerencsére a mai hírek, egy kivételével (amiben egy fideszes polgármester egy ugyancsak fideszes képviselő által benyújtott törvényjavaslatát "marhaság"-nak titulálta) elviselhetők  voltak.

Gyors reggeli (egy tányér lecsó, hagymáskenyér, tejeskávé) után megint lementem a BudapestBank-ba, mert tegnap elfelejtettem igazolást kérni az Allianz átutalásról.

Az időjárás esernyő köteles. Délben is csak 14 °C van és holnap sem lesz  sokkal melegebb.  Fűtés már nincs, tavasz még nincs.

A Budapest Banktól email-ben megkapott igazölást Emőkét is CC-zve továbbítottam Horváth úrnak. (Allianz)

A mélyhűtőben talált pulykamellből Áron készített vacsorát. Rántott pulykamell szelet rizs körettel. Jó ízű lett, de a pulykának jól jött volna előtte néhány óra áztatás fokhagymás tejben, mert anélkül kicsit száraz lett.

Este Emőkének átküldtem az "ÉHSZAKOK ver. 40." szakácskönyvem.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése