2021. május 8., szombat

Éjjel kezdődik a nap

 20210508 szombat

A lehető legkorábban 0:05 perckor megsűlt az egyik fokhagymával megtűzdelt csirkecömb és a serpenyőben hozzá a korábban megfőzott  krumpli petrezselymet rászórva..


A lakmározás után lepihentem és majdnem 11-ig aludtam. Az álmomból még arra emlékeztem, hogy franciát tanítottam teljesen kezdő gyerekeknek, de ez csak egy álom, mert ott még közel sem tartok.

Sch. Éva hívott telefonon, hogy a Nagyszeben tér 1. garzont és a lakáskulcsait május 12.-én szerdán átvehetjük.

Végre a napsütéshez nem csupán az idokep.hu igérgetése (keddre 28 °C maximum), hanem valóban kezd felmelegedni az idő.

Délre elhúzódott reggeli (1 pár főtt virsli, kőrözöttes pirítós, lágytojás és tejeskávé.)

Délután már nem tudtam visszafogni magam és folytatódtak az idegennyelvű oktató anyagok letöltése.

Odakint szép idő van, de a tarhonyapirító melegről még szó sincs, a Dunát pedig még nem látogatom, arra még várnia kell. 

Egy 20 perces fenyődarabolás még belefér a délutánba.

Vacsorára paprikáskrumpli készül.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése