2021. május 21., péntek

A lustaság fél egészség

 20210521 péntek

Lassan hozzá fogok szokni a dél körüli ébredéshez (helytelen). 

A következő csata az lesz, hogy mi legyen a sorrend (takarítás és  csak utána a reggeli vagy fordítva, előbb a reggeki és utána a takarítás). Majd meglátom, hogy melyik énem fog győzni. Megdicsérném magam ha az első énem győzne.

Nekem mindegy, csak egy kicsit nagyobb legyen a rend, mert a jelenlegi állapot nem tartható.

Elkezdődött az idő lassú felmelegedése. Most éppen 21° C van , de délutánra megint le fog hűlni az idő és majd csak egy bő hét múlva jön az igazi meleg.

Ami a hlreket illeti  felmérések szerint a választásokhoz közeledve a lövészárkokban 

mindkét oldal csőre töltött. Szerintem most kezdődik majd az igérgetések időszaka és majd csak a választások után azok be nem tartása.

Én igyekszem inkább Áron és Emőke jövőjével, meg a Dömsödi konyhakerttel foglalkozni.

Naplemente környékén még megnéztem a konyhakertet, de semmi. Hol a csapadék hiányzik neki, hol a napsütés. Az utóbbi napokban az utóbbi.

Este még megmelegítettem a mélyhűtőből kivett paprikáskrumpli utolsó részét. Előtte az utolsó korty unicum az üvegből. Minden a végét járja.

Éjfél után még felébredtem arra, hogy szomjas vagyok. Egy szörp után még találtam egy szuper angol -francia gyakorló anyagot.  "Practice making and speaking basic French conversation phrases."

https://www.youtube.com/watch?v=l1IspwaJERM





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése