2021. május 2., vasárnap

Palánta ültetés

 20210502 vasárnap

Anyák napja miatt próbáltam Áront elérni, de nem sikerült. Emőkét hívtam, de ő sem érte el.

Kimentem a kertbe, hogy elültessem a tegnap beszerzett két palántát. A rendetlenségem kicsit megszivatott. Levettem a paradicsompalánta henger alakú földlabdájáról a körülvevő fóliát és a palántát félretéve ástam egy kisebb gödröt a tervezett helyén. Beleöntöttem egy fél kanna vizet, de a lecsupaszított palántát több mint 20 percig keresve sehol nem találtam. Már-már azon voltam, hogy majd a jövő héten veszek egy másikat, amikor nagy örömömre meglett. Beültettem a megtalált palántát a gödörbe, visszatöltöttem köré a földet. A csípős paprikánál már jobban figyeltem.

Délután elindultam volna postára, de ennek két akadálya volt. A kisebb, hogy a roller nem volt teljesen feltöltve, a nagyobb és ez a meghatározó, hogy ma (vasárnap lévén) a posta zárva van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése