2021. május 19., szerda

Sanyi támogatása

 20210519 szerda

Reggel nyolckor nagyon megörültem T. Sanyi hívásának. A lakását eladta és most idősek otthonában lakik és ott jól érzi magát. Már ő sem kapta meg a jogosítványát, pedig ő egy évvel fiatalabb nálam. Most egy elektromos robogó vásárlásán gondolkodik. Szeretném megszervezni, hogy egy pár napra - akár busszal - lejöjjön Dömsödre.

Reggelire sült kolbász, mustár ketchup, tejeskávé

10-kor már hallom, hogy Iván elkezdte a mai munkát., de csak du. 1-ig volt itt. A megállapodott összeg felét ki is tudtam fizetni KP, a többit átutalnám, de Iván azt mondta, hogy majd inkább legközelebb megadom. Az emberek nem kedvelik a virtuális pénzt.

Telefonon kaptam egy időpontot a Fehérvári úti SzTK szemészetére. 05.28. 9:12 (Dr. Daróczi János).

Dubo Katinak is átküldtem egy angol anyagot no meg az általam javasolt módszertant.

Kora délután megint hívott T. Sanyi és rögtön előállt a farbával, tudnék-e küldeni megint 50e Forintot. Azt gondolom, högy reggel is ezért hívott, de mire felvettem a telefont, addigra elszállt a bátorsága előállni a kéréssel. Igyelszem mihamarabb utalni ezt az összeget, mert ez neki nagyobb segítség, mint nekem teher. 

Késő délután felhívtam Zsemberi urat, hogy hétfőn délelőtt elmennénk megnézni az ajándékba felajánlott bútorokat, hogy Áron el tudja kezdeni a Nagyszeben téri garzonja berendezését. Kicsit szemrehányó volt, mert az elmúlt héten nem mentünk, miközben el tudta volna adni azokat, de ha már nekünk ígérte, nem tette. 

Este 7-kor megmelegítettem a maradék csirkelevest és egy szelet kenyérrel az lett a vacsora.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése