2019. május 21., kedd

A blog bejegyzések pótlása, rendezése


Áron 7:21-kor, tehát időben elindult. Az idő pocsék. 

Én csak nagyon lassan vettem rá magam, hogy fel kellene kelnem.

Sok angol videót töltöttem le és azok között igyekeztem egyfajta rendet csinálni.

Reggelire a szokásos sült szalonnán tükörtojás, hozzá körözöttes pirítós kenyér és utána tejeskávé.

Nagy elánnal nekikezdtem sok-sok pótlás és javítás közepette a blog könyv II. kötetének szerkesztéséhez, rendezéséhez.

Délután elindultam a Fehérvári úti SZTK-ba a Reuma osztályra. Nem fogadtak, mert hülye vagyok és erre csak ott jöttem rá. Keddre írtam be magamnak, de arra nem is gondoltam, hogy az a jövő kedd.

Este Mannáért kétszer kellett lemennem. mert 11-kor még nem jött elő a hívogatásomra. Éjfélkor már előkerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése