2019. május 16., csütörtök

Paprikás krumpli


Reggel haladék nélkül visszahívtam a pénzemet a Quantic-ból, mert nem jól teljesít.

½ 10-ig lustálkodás és utána indulás a német társalgásra. 

Hiába indultam el időben, késve érkeztem, mert az M1-M7 bevezető szakaszán olyan dugó volt, hogy néhol percekig egyhelyben álltak az autók. Szerintem ez az ország legnagyobb parkolója.

Nem csak azért szeretek járni erre a német társalgásra, mert kedvelem a társaságot, hanem mert ez véd attól, hogy elveszítsem a német tudásom, sőt, majd minden alkalommal bővül is néhány dologgal a németem.

A jó hír, hogy Áron bejelentette, a hétvégén ő is szeretne jönni Dömsöde.

Felhívott B. Gábor, hogy a Kókai telekkel kapcsolatban van valami befizetnivalónk. Már jó lenne attól is megszabadulnunk.

A CBA-ban vettem vöröshagymát, krumplit, kolbászt, kovászos uborkát, tejet, almát és egy flakon finomított étolajat, hogy megadhassam Katikának, amit tegnap kölcsönadott.

Vacsorára készítettem egy finom paprikás krumplit. Áron megdicsérte.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése