2019. május 9., csütörtök

Sült pulykacomb


Manna úgy érezte, hogy az élet, ha lassan is, de visszaáll a régi kerékvágásba és ezért ő is mindent megtesz. Reggel 7-kor ébresztett, hogy adjak neki kaját. Amikor azt megette, kérte, hogy engedjem ki, azután be, azután ismét ki.

Ahhoz képest, hogy lassan május közepe van, enyhe a tél. Még 11 óra után is csak 10˚ C van.

Elindítottam egy Listening Practice English letöltést.

½ 10-kor magam is elindultam a piacra. Esztikénél snidlinges túró, egy szál füstölt kolbász és 1 ½ liter tej, a zöldségesnél egy kiló krumpli és egy csípős paprika, végül a vegyes boltban egy kis vekni rozskenyér. Vettem még két tő paradicsom palántát, ami két cserépben, de négy tő volt.

Itthon először föltettem a tejet forralni, de előbb leloptam belőle egy pohárral, hogy eltegyem aludni, majd készítettem egy szerény reggelit. (füstölt szalonna, vöröshagyma, ráütve egy tojás, hozzá kenyér és tejeskávé).

Kora délután előkészítettem a hatalmas pulykacombot sütésre. Főztem mellé néhány szem krumplit és amíg a befűszerezett hússzeletek sültek, a főtt és felkarikázott krumpli szeleteket is a sűlő húsra raktam.

Amíg a kaja készült elültettem egy paprika és egy paradicsom palántát.

Nagyon fnom lett a vacsorám, de azért félretettem eg nagy adagot, ha Áron jön holnap, neki is legyen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése