2019. május 19., vasárnap

Vendég váltás


Már reggel 7 óra körül felkeltem, hogy Tibcsinek még elindulása előtt tudjak készíteni reggelit. A  asztalon lett neki terítve kávé, pirítóson kőrözött és mellé füstölt tarja, ujjhagyma. A kőrözöttből becsomagoltam neki otthonra is.

Amikor Tibcsi elindult, kicsit próbáltam összepakolni, hogy Adriék se ájuljanak el, amikor (várhatóan 11-re) megérkeznek.

Közben beállított Zoli bácsi a kaszával, hogy egy kicsit rendet tegyen a kertben. Úgy látszik, hogy Matild pénteken leteremtette, hogy miért nem segít, amikor tulajdonképpen abban a házban lakik, amelyik az általunk megvásárolt telken van.

Adri és Zsolti amint megjöttek, rögtön elkezdtek főzőcskézni, és amit már otthon elkészítettek (malacsült, párolt káposztával), azt is betették a sütőbe, hogy ropogós legyen. 

Bogika, amióta utoljára láttam, nagyot nőtt, már 12 éves.

Adri otthon sütött külön nekem csokis süteményt. 

A nagy ebéd után elmentünk négyen egy Duna parti sétára.

Délután 5 óra fele mindenki elkezdett pakolni, búcsúzkodás és mindenki indult haza.

½ 7kor érkeztem Gazdagrétre. Nagyon megnyugodtam, amikor láttam, hogy Áron nem került a futball huligánok karmai közé. Mannát és a szódát Áron segített felvinni.

Áron valamilyen sajtos, paradicsomos pennét készített és azt Emőkével közösen sütötték meg. Nekem ízlett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése