2019. május 15., szerda

Beutaltak, hogy kaphassak egy beutalót


Reggelire egy virsli pirítóssal és tejeskávé.

Tervezem, hogy elgurulok a doktornő adta Reuma beutalóval a Fehérvári útra, hogy ott kaphassak egy MRI- vizsgálatra egy további beutalót. Az egyetlen, ami visszatart, az időpont a várólistán a messze távolban.

Adri telefonált, hogy szívesen meglátogatnának minket vasárnap Dömsödön.
Az időpont, amit kaptam a Reumára , nem is volt veszélyesen messze (6 nap) kedden 16:36.

Utána felmentem a Fehérvári úti piac kajálda emeletére és ettem egy rántott busát túrós csuszával. Illetve a felét még becsomagoltattam és haza is hoztam Áronnak.

Majdnem pontosan 3-ra értem a közhely-be és ½ 6-ig tartott a brushup. Mire hazaértem, már Áron is itthon volt. Azt mondta, hogy nagyon finom volt, amit hazahoztam.

Vacsorára próbálkoztam egy kis paprikás csirke szárnnyal, de mire ráébredtem, hogy itthon elfogyott az étolaj, addigra bezárt a CBA.

Végül Katika segített ki egy flakon étolajjal.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése