2019. május 22., szerda

KÖZHELY évzáró


Csak egy pillanatra ébredtem fel, amikor Áron elindult és utána már aludtam is tovább, egészen de. 10 óráig.
A reggeli olyasmi volt, mint tegnap, egy aludttejjel kiegészítve.

Böbét megkértem, hogy hasson oda, hogy a Stofs-tól kapjunk válaszokat a problémánkra.

Az időjárás pont olyan barátságtalan, mint amilyet jósoltak.

A Sion Security rám telefonált az elmaradásom miatt, amit természetesen azonnal átutaltam.

Kora délután készülődtem, hogy az (évzáró) alkalomhoz illően jelenjek meg a KÖZHELY-ben.

Még csak nem is érkeztem késve, mint szoktam.

Katie csak egy fél órát töltött velünk angolul, utána betoltuk a piknik asztalt középre és kezdődött az evés-ivás.

Hazaérve megírtam az Index.hu szerkesztőségének a legfrissebb hibáit, de szerintem nem sokat törődnek a magyartalanságukkal.

tegnapi cikkükben azt írják:

"... minden jogi lehetőségeket ki fogunk meríteni,..."

A magyar nyelvben a határozatlan számnevek (sok, kevés, több, néhány, minden stb.) után nem használunk többes számot.(Általános Iskola Magyar Nyelvtan)

Ez a mondatrész úgy lett volna helyes, hogy: 

 "... minden jogi lehetőséget ki fogunk meríteni,..."







 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése