2019. május 24., péntek

Klíma tüntetés


20190524 péntek

Áron még az elindulása előtt bejelentette, hogy ne várjam délután, mert programja van a barátaival és ő csak későn, este 9 óra után ér haza. Tervei szerint szombaton majd busszal lejön Dömsödre.

A délelőtt az indulásra való készülődéssel telt. Először is lementem az autóért a Gazdagréti úti töltőhöz. Ott egy kicsit mérgelődtem.

Amikor indultam, látnom kellett, hogy bár tegnap este 160 km hatótávolsággal akasztottam az autót a töltőre, azzal az elképzeléssel, hogy reggelre 100 km-rel több lesz benne, nem tudom, miért, de valaki 162 km-nél kihúzta az oszlopból a töltőkábelt.  Nagyon nem mérgelődtem, mert tudtam, hogy az úgysem változtat a helyzeten.
   
Ahogy hazaértem, Áron hívott telefonon és kérte, hogy írjak egy levelet az osztályfőnöknőnek, amiben kérem, hogy mentse fel Áront a klímatüntetésen való részvétel alól. Hiába kérdeztem, hogy miért és mivel indokoljam a kérésem, ezt nem tudtuk megbeszélni.
Annak ellenére megírtam a levelet, hogy ezzel teljesen nem értettem egyet.

Péter öcsémnek gratuláltam a 71-dik születésnapjára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése