2019. május 17., péntek

A ringlik


Végre szép napsütéssel kezdődik a nap.

Reggeli után elindulok megvenni a réz ringliket. Webshopon is megvehetném, de úgy az ár többszöröse maga a szállítási költség, és ha már elgurulok érte, legalább látom, hogy mit veszek, és akkor útközben meglátogathatom Bélát is.

Az autóhoz menet nem hagytam ki a smaragdfát sem. Megkapta a napi víz adagját és szépen fejlődik.

Az autó könnyen megtalálta a Delej utcát, ahol megvettem a lukasztókat, a beütő szerszámokat és a ringliket. Reszkessenek a bőrövek.

Utána meglátogattam Bélát és egy kávé mellett tudtunk egy kicsit beszélgetni. Béla reklamált, hogy még mindig vannak blogspot elmaradásaim
Visszafele 1 órakor tettem fel az autót a töltőre. Van 2 -2 ½ órája az indulásig, hogy egy kicsit töltődjön.

Hazaérve egyfolytában csak utalok (UPC, Kóka).

Áron csak négyre ér haza a suliból, de azt mondja, elpakol és egy negyed óra múlva indulhatunk. 
Ebből azután egy óra lett és végül 5-kor indult el a szekér. Azt javasolta ne húzzuk az időt a TESCO-val, majd holnap a piacon vásárolhatunk.

Áporkánál  (36-os km kő) egy karambol miatt csak egy sáv használható. A nagy dugó miatt 45 perc késés.

Először Kiskunlacházán álltunk meg a Pékségnél. Vettem két nagy cikk beacon-os pizzát.

A bázison, amíg kirámolok mindent az autóból, Áron megmelegíti a pizza szeleteket.

Az uzsonna után elültetem a főkertész hozta paprika palántát.
   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése