2019. május 14., kedd

panasz


Hallottam, amikor Áron elhagyta a terepet. Valószínű, hogy Manna is elindult vele a saját útjára, mert különben már keltegetne.

Kiteszem a tegnapi blog spotot és kimegyek reggelit készíteni. Utána viszek le egy ballon vizet a smaragdfának, mert a tegnapra ígért nagy zuhéból csak egy kis szemerkélés lett. Mire leértem, megsértődött az időjárás és elkezdett esni.

Egy kevés angol videó letöltés után lementem a CBA-ba. Vettem felvágottat, krémsajtot, cukkinit és almát, hogy tudjak Áronnak tízórait csomagolni holnapra.

 A kis kínaiból hoztam fel vacsorára sült tésztán illatos, omlós csirkefalatokat és szecsuánit.

Mire hazaértem, Áron is megérkezett a suliból. Hiába kérem hogy először csináljon rendet a szobájában, utána tanuljon, ő csak leül a számítógép elé és Internetezik.  

Végső elkeseredésemben felmentem Ilihez és kértem, nézze meg, hogy milyen állapotok uralkodnak nálunk. Ili azt mondta, ne panaszkodjak arra a helyes kamaszra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése