2019. május 10., péntek

Pihenő és kertészkedés


Remélve, hogy nem én ébresztem fel Emőke lányomat, gratuláltam a születésnapjára.
Talán egy kicsit jobban van a derekam. Ha már úgy érzem, hogy alábbhagyhatok a kíméléssel, akkor lemegyek valami reggelit készíteni magamnak.

Manna ugyan eszik, iszik és ki-be járkál, de a maradék időben inkább el se mozdul mellőlem. Nem tett jót a lelkének, hogy öt napon keresztül azt se tudta, hogy élek-e vagy halok.
Elültettem a tegnap vásárolt két (ami szétszedve négy) paradicsom palántát. Ha jól számolom, akkor most már olyan tíz tőke van belőle elültetve.

Egy kis pihenő után újra nekiszaladtam a kertészkedésnek. Öt előnevelt karalábét a cserépből a végleges helyére telepítettem.  Most már terebélyesedhetnek kedvük szerint.

Azért nem viszem túlzásba a munkát, sokat pihenek.

Vacsorára kirántom a két szelet ponyot és kis majonézzel fogyasztom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése