2019. május 20., hétfő

Gentamicin kezelés


Reggel arra ébredtem, hogy a jobb alsó lábszáram fáj. Remélem, hogy nem az okozza a problémát, hogy Dömsödön kimaradt az Eliquis napi háromszori szedése. Most igyekeztem pótolni.

Áron időben 7:23-kor indult el.

Az éjjel olyan nagy villámlás, dörgés és zivatar volt, hogy reggel, amikor mentem le vásárolni, kivételesen nem vittem le vizet a smaragdfának.

Adri javaslatára a gyulladt nagy lábujjamra vettem a patikában Gentamicin kenőcsöt és egy kis pakk gézt.

Reggelire sült szalonnára ütöttem egy tojást és azt ettem körözöttes hagymás kenyérrel, utána tejeskávé.

Megpróbáltam Áron tegnapi főzése után a konyhát kitakarítani. Egy megtelt mosogatógép után még bőven maradt mosatlan edény. Elindítottam a mosogatógépet.

Este egyedül vacsoráztam. Adri főztjét ettem és az édesség egyszelet Gerbaud volt. Áron vitt be magának enni és innivalót és az ágyán vacsorázott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése