2019. május 3., péntek

Végre főzhetek levest


20190503 péntek

Már 6 óra előtt ébredtem. Gyorsan elkészítettem Áron tízórai csomagját és visszabújtam az ágyamba. Sikerült visszaaludnom.

Amikor Áron elköszönt, azt mondta, hogy valószínű, hogy szombaton lejön utánunk Dömsödre.

9-kor láttam, hogy Áron leakasztotta a kilincsről a korán elkészített csomagját.

Emőkét kérdőre vontam, hogy hol van a Manna. Azt mondta „nálam, de csak akkor adom oda, amikor már indulsz."

Gyorsan összepakoltam, bekaptam egy pikk-pakk reggelit, a cuccok nagy részét levittem az autóba, meglocsoltam a smaradfánkat és utolsó fázisként már úgy csengettem be Emőkéhez, hogy vittem az üres hordozókát.

Mannát is betettem az autóba és 11-kor indultunk.
Első állomás a TESCO. Leadom az üres PET palackokat és az összegyűlt sörös dobozokat. 
Veszek egy hatalmas pulyka combot és két szelet pontyot a hétvégére. 

Mannának találtam egy nedves kaja ínyencséget, (borjú és hal keverék).

Irány Dömsöd. Sehol nem állunk meg, csak Kiskunlacházán a zöldségesnél (sárgarépa, fehérrépa, karalábé, zeller).

Dömsödön a húsboltban vettem a tervezett levesbe egy pulykanyakat szétütve és egy vegyes csirkeaprólékot. 

Az utolsó pénzkiadás az Ital Barlangban egy üveg Unicum és egy nagy palack sör.

Érkezéskor Manna nagyon élvezte a szabadságot és úgy indult el, hogy „engem többé nem látsz.”

Rögtön feltettem a pulykanyakat főni. Közben feldaraboltam a zöldségeket, hozzá egy vöröshagyma, néhány gerezd fokhagyma és végül az aprólék és a fűszerek. A ma vásárolt zöldségeken felül még beleaprítottam egy negyed káposztát.

Ilyen finomra még sosem sikerült a leves.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése