2019. május 11., szombat

Emőke és András beugrottak.


Reggelire megsütöttem két szelet kenyeret az olajos serpenyőben. Rátettem Néhány karika kolbászt és egy szál újhagymával ezt reggeliztem. Nagy nehezen elindultam a piacra.

Esztikénél csak egy doboz tojást vettem, viszont a vegyesboltban egy bevonatos tepsit is. Vettem még Gabikának egy cserepes muskátlit a Manna tartás köszönetéhez és egy (ami két szál) csípős paprika palántát.

Hazafele megtöltettem a hat palack szódás szifont, de a megtöltötteket csak kettesével mertem kivinni az autóba. 

Még beugrottam Gulyásékhoz, mert vittem nekik két orosz nyelvű könyvet.

Judit nagyon finom lebbencslevessel és lángossal kínált, sőt a lángos receptjét le is diktálta.

Laci felkínálta, hogy próbáljam ki a lógatós padját csak 10 percre és meg fogom látni, hogy milyen jót tesz. Így is lett. Kipróbáltam és sokat javított.

Mielőtt végleg hazaértem volna elvittem Gabikának a cserepes muskátlit.

Itthon elültettem a két paprika palántát.

Emőke írt, hogy legurulnának Dömsödre, aminek nagyon örültem.

Amíg vártam őket elkezdtem a Csajkovszkij: Diótörő programot, mert a lányomnak szülinapja van.

Amikor megérkeztek, a lány először kiment a partra gyönyörködni a naplementében.

Manna is nagyon örült Emőkének. Nekem sokat segített azzal, hogy nem csupán elmosta, de újjávarázsolta a duplafalú lábost, amiben holnap készül majd a tortához a csoki krém.
 András rögtön nekilátott a Pafika téli kerekeit lecserélni.

Elmenőfélben nagy nehezen rá tudtam tukmálni Emőkére, hogy egy adag kaját vigyenek haza Áronnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése