2020. november 5., csütörtök

A csöveseknél

  20201105 csütörtök A csöveseknél

10 órakor ébredtem. A nap azzal kezdődött, hogy átnéztem az SCA befektetés kamatjainak az októberi számfejtését.

A napirendből nem maradhat ki a reggeli gyógyszer és a szemcsepegtetés sem. 

Bár ebédre be van pácolódva egy csirkecomb, de azért elgurulok a Dobos ABC-be néhány dologért. Császárszalonna, tej, kenyér, unicum.

Reggelire tojásrántotta, alma és tejeskávé. 

Nem éreztem jól magam egyedül, ezért kimentem a buszhoz és meglátogattam a csöves barátaimat Kőbányán. Nagy szeretettel fogadtak.Meghívtak ebédre, marasztaltak, de visszajöttem Dömsödre. Ez csak egy 3-4 órás kirándulás volt.

Befűztem egy új cikket az ÉHSZAKOK szakácskönyvembe a konyhai vágó deszkák tisztításáról, mert azt nem mindenki csinálja jól.

A következő éjszakákon fagyok várhatók, ezért megpróbáltam az istállóban a szivattyúból leereszteni a vizet, de nem találtam olyan vékony mipolán csövet, amivel ezt meg tudtam volna oldani. Felhívtam Ferikét. Azt mondta, holnap reggel 9 óra után átjön, hoz csövet és segít.

A teraszlépcsőről behozott kovászos uborkát szétporcióztam literes üvegekbe és betettem a hűtőbe.

Vacsorára megsütöttem az egy napja pácolódó csirkecombot. A köretben krumpli, vörös hagyma és alma volt egybesütve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése