2020. november 24., kedd

A macska, ha éhes, lejön a fáról.

 20201124 kedd

Ébredés a mostanában szokásos időben.

Lévén, hogy a régi bankkártyámat letiltattam, az új meg még nem érkezett meg. le kell mennem a BudapestBank fiókba némi KP-ért, mert az élet nem állhat meg. 

Először rossz buszra szálltam, de azután a Farkasréti temetőnél korrigátam. Felvettem 100 pénzt, de, hogy ne nyomja sokáig a zsebemet, rögtön mentem a CBA-ba (tej, unicum, sör, sütnivaló kolbász, paprikás szalonna, egy nagy marék csirkeszárny, száraz tészta, tojás, paradicsom és csípős paprika). 

Elkészítettem a kettönk reggelijét. de Juli javaslatára Áronét nem vittem be az ágyába, csak szóltam, hogy: Tálalva. A szlogen, amit Julitól tanultam: "A macska, ha éhes, lejön a fáról." bevált.

Áron kijött. A reggeli felét bekapta, a másik felét bevitte a szobájába.

Délután csengetett a GLS futár. Őrömömre meghozta a 2 TB-os külső merevlemezt. Az egész, akkora, mint két csomag gyufa.

Adrinak elmondtam, hogy mi a problémám a fogaimmal. Egy óra múlva küldött egy SMS-t, hogy holnap 13:30-ra mehetek hozzá a rendelőjébe, mert egy páciense lemondta az előjegyzett időpontját.

Áron elvállalta, hogy elkészíti a vacsorát. azzal a feltétellel, hogy amíg az készül, én ki se megyek a konyhába. A csirkepörkölt főtt tésztával nagyon finom lett. 

Emőke 11-kor jött haza és még ő is tudott elvinni egy adagot.




 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése