2020. november 7., szombat

Trágyázás

20201107 szombat Trágyázás


9 óra után ébredtem. Odakint szikrázó napsütás van. Csak a petrezselymes csicsóka, az ami megterhelte a gyomromat.


A lustaság annyira elhatalmasodott rajtam, hogy ma még a piacra sincs kedvem kimenni.


Amennyit ki tuudok olvasni az Amerikai választásokból, Trump elnökségének vége, Biden nyert. Hogy ez minket magyarokat hogyan érint, az majd kiderül.


A szemcsepegtetés után megnézem, hogyan állnak a palánták a nevelőben. Sarjadnak, de még nagyon picik. 


Teljesen kipihentem magam, de azért nem kell engedni a lustálkodásnak, mozogni kell. Hiába van odakint szikrázó napsütés, a nyugágy nem a barátom. Ma trágyázni fogom a konyhakertet, mielőtt még bejön a havazás.


Délben megmelegítettem a maradék sült  csirkecombot csicsókával.


Nagyon hiányzik Áron és Emőke, de ha nincs kedvük vagy nem tudnak lejönni, azt is megértem.


Este 7-kor csak hideg vacsora (csészérszalonna, hagymás kenyér és csípős paprika). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése