2020. november 10., kedd

Lecsó

 20201110 kedd Lecsó

A futár már 1/2 9-kor csengetett.  Hirtelen felébredve azt sem tudtam, hogy Gazdagréten vagyok-e vagy Dömsödön, de azután ha lassan is de tisztult az elmém és beengedtem.

Lementem a CBA-ba (tej, üveges lecsó, lecsókolbász, csirkeszárny, mustár, tojás, sajt, unicum). 

A postán átvettem a nagyméretű küldeményt, de csak hazaérve bontottam ki. 3 db E27-es LED lámpa érkezett meg. Mire feljöttem, Áron már elkészítette a reggelit.

Délután egyet a LED lámpákból becsavartam az éléskamrába, de meglepődtem. mert ezek ilyen házibuliba való (pirös, kék, lila) színváltós hangulatkeltő lámpák.

Vacsorára elkészítettem a lecsót, de se Áronnal, se Emőkével nem sikerült megoldani, hogy a család együtt vacsorázzon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése