2020. november 20., péntek

Német tanagyag

 20201120 péntek

Hat óra előtt ébredtem. Már éppen ideje volt egy kicsit rendbetenni a blogbejegyzéseimet, mert ott is elmaradásaim voltak.

Hétkor visszaaludtam egészen 11-ig. Már lehet reggelizni vagy rögtön ebédelni. Megettem a tegnapról maradt paprikáskrumpli felét egy magam kovászolta uborkával közben a szemcsepp és a gyógyszerek és utána a tejeskávé.

Törtem egy kevés diót, hogy a mérlegelésnél örüljek.

Pihenés gyanánt franciáztam. Nem úgy, csak a Duolingóval.

Az ebéd kimaradt. Délután összeállitottam (meglévő anyagokból) 250 német leckét. mivel Emőke lányom elhatározta, hogy megtanul németül is. A tempót Ő dönti majd el. Ha naponta egy leckét együtt átveszünk az becslésem szerint egy óra, ha elvégzi nozzá a házi feladatot, az egy másik óra és egy év múlva nekimehet a nyevvizsgának.

Vacsorára megsütöttem két panírozott csirkepogácsát és hozzá egy krumplit. Kaja után egy kis dió pucolás.

Lefekvés előtt még beáztattam a babot a holnapi ebédhez (tejfölös, csülkös bableves). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése