2020. november 2., hétfő

Csicsóka

 20201102 hétfő Csicsóka

A reggel egy kicsit akadozva kezdődött. Én mindenesetre lementem a CBA-ba. Vettem sütni való kolbászt, tejet, kenyeret, unicumot és sört. 

Áronnak bevittem a sült kölbászt, sütt almával körítve és egy szelet kenyeret, mert még félig aludt.

.Mindent összekészítettem. mert Emőke azt mondta, hogy 11-kor indulunk. Hiába jött el a megbeszélt időpont, Áron még nem volt kész az indulásra. Emőke ezen bepöccent. Csak később tudtunk indulni és engem nagyon zavart, hogy ők ketten szinte az egész út alatt szópárbajt vívtak, veszekedtek, pedig Emőkének vezetés közben csak az útra kellett volna figyelnie. Az eső esett és köd volt.

A Dömsödi ABC-nál kiszálltunk bevásárolni és csak 1 óra körül érkeztünk a bázisra.

Nekiálltam csicsókát szüretelni, megmosni, meghámozni. https://www.mindmegette.hu/csicsoka-a-szegenyek-krumplija-46909/

Áron segített az egyik bejövő víz elzárásában.

 A vacsorát Áron készítette el a frissen vásárolt csirkemellből és gombából (tejszínes csirkepaprikás gombával és tésztával.)




 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése