2020. november 28., szombat

Diótorta

 20201128 szombat

Már megint  kora hajnalban ébredtem fel. 5-től 6-ig a blogbejegyzéseimet írtam és rendezgettem.

Norci levelét olvasva nagyon aggódom  a családom Bristolban élő részéért. Náluk most lockdown van. Például Samu unokám csak akkor jöhet haza a téli szünetre az egyeteméről ha negatív a tesztje, különben ott nem szabad városok között utazgatni.

Közben  habosra felverem a 10 tojás fehérjét, miközben belekeverem a porcukrot és megkínálom a 36 dkg darált dióval. Mindez óvatosan bekerül a Gabika küldte  sütőpapírral kibélelt tepsibe. 180 fokon 15 perc. Megnéztem, szépen sült és még a széle sem égett meg. A sütőt kikapcsoltam, de a tepsit még a sütőben hagytam.

A tíz tojássárgája a maradék porcukorral, a margarinnal és néhány dkg. holland kakaóval a duplafalú lábaskában készül arra, hogy majd abból legyen a máz a tortán. 

Este nyolckor már minden el van zárva, semmi nem éghet oda, lepihenhetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése