2020. november 19., csütörtök

Csajkovszkij: Diótörő

 20201119 csütörtök

3/4 10-kor arra ébredtem, hogy Béni meghozta a kért liter tejet. Nem tudta megmondani, hogy mennyivel tartozom, mert több mindent vásárolt egyszerre maguknak is.

Ha későn is, de megreggeliztem.

A decemberre tervezett 2.000.- €urót (hogy a beérkezett pénz ne nyomja a zsebemet) már most átutaltam az SCA befektetési számlámra.

Végre el tudtam kezdeni a diók törését,  pucolását, mert Áronnak tíz nap múlva lesz a szülinapja.

Este feltettem főni egy paprikáskrumplt, az lesz a vacsora. Amíg főtt, fovább folyt Csajkovszkij diótörője.

A vacsora finom lett és utána még egy kis diótörés. A recept szerint a dióbélnek 35 dkg-nak kéne lennie. Holnap megmérem, de úgy érzem, hogy már a munka felén túl vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése