2020. november 11., szerda

Rendcsinálás

 20201111 szerda Rendcsinálás

1/2 9-kör ébredtem. Nagy elhatározás kezd ébredni bennem.  Addig nem fogok rászólni Áronra, hogy tegyen rendet a szobájában, amíg nem teszek rendet magam körül én is. 

Rendet kell csinálni. Ehhez néhány alapszabály szigorú módosítására is szükség van. Amíg nincs 100 % -os rend, addig nem kell körülnézni a világhálón, hogy mi az ami még megtetszhet és esetleg megvehetném, mert a túl sok (egyébként nélülözhető) kacat a rendetlenség egyik  fő forrása. Mától nem kijárási- , hanem átmenetileg bejárási tilalmat rendelek el magamnak a különböző WEB áruházakba.

Lévén, hogy már majdnem dél van, mindkettőnknek készítettem melegszendvicseket (főtt füstölt tarja, rajta sajt, mellé paradicsom, paprika), utána tejeskávé.  Én a konyhában ettem meg a részemet, Áronét a fárasztó Internetes éjszakája miatt az ágyába vitte a hülye apja.

Elvégeztem egy francia Duolingót. Nem érdemes 10-20 percet elblitzelni és lemaradni. 

Vacsorára megmelegítettem Áronnak és magamnak a maradék lecsót. 

Emőke csak 1/2 8-kor jött át, hozott rakott karfiolt és zöldbabfőzeléket, de neki, már csak a túrótortából maradt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése