2020. november 23., hétfő

A próbaóra végül elmaradt

 20201123 hétfő

Az már szinte nem újdonság. szinte mindennapos, hogy sokáig lustálkodtam.

Végre megkaptam Ránki Julitól a telefonszámát, nyomban fel is hívtam. Hosszasan beszélgettünk és közben kaptam is tőle egy jó ötletet Áronnal kapcsolatban. Ha talál magának megfelelő munkát, akkor annyival fogom pluszban támogatni, amennyit igazoltan keres.

Lementem és ettem egy kis főtt sonkát kenyérrel és újhagymával. utána tejeskávé.

Megpróbáltam rendszerbe rakni az Emőke lányomnak szánt németanyagokat, de feladtam azzall a kibúvóval, hogy azt majd menetközben ráérek megtenni. Az első adag már bőven megvan az SD kártyán.

Délután összepakoltam és elindultam a nagyfaluba. Útközben vettem két szelet pizzát. Az egyiket Áronnak, a másikat magamnak. Még fel sem szálltam az  1-es villamosra, az enyém már elfogyott.

Még csak hat  óra van és már teljesen besötetedett mire hazaértem. A  konyhában két órába telt, mire valamelyest le tudtam takarítani az asztalt, hogy ott tartsuk meg az első próbaórát.

Este 10-re már a második teli mosogatógép etap megy, annyi szennyes edény várt a mosogatásra. A próbaóra végül elmaradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése