2020. november 22., vasárnap

A fogaim

 20201122 vasárnap

Éjjel 3-kor arra ébredtem, hogy úgy ennék egy kis bablevest. Nem fegyelmeztem magam, lementem és kimertem magamnak egy tányérral.  Amíg melegedett a mikróban, egy újabb adag került a mélyhűtőbe.

A hajnali bableves reggeli után még visszaaludtam és utána már csak 9-kor ébredtem. Úgy érzem, hogy a bal alsó 2-es fogammal probléma van, mert nagyon 


érzékeny. Nem fogom bevenni a reggeli Eliquist (antikoaguláns), mert lehet, hogy a szájsebészeten kötök ki.

Már majdnem dél lett mire lementem falatozni. hűtőbe tett főtt sonka volt fokhagymás piritóssal és utána a hagyományos tejeskávé.

Felhívtam R. Mikit. Szerencsére egy kicsit jobban van. A mi korunkban és a mai világban, már ez is nagy szó.

Hogy az élet ne legyen olyan egyhangú, lenyúlták a bankkártyámat egy Internetes vásárlásra. Első lépésként letiltattam a kártyát és rendeltem egy újat, nehogy a visszaélőnek kedve legyen további vásárlásokra. Továbbá írtam a wish.com-nak, hogy én ma nem rendeltem tőlük semmit, ha lehet, ne szállítsák ki a terméket a visszaélő Oroszországi címére. Abban reménykedem, hogy visszautalják a termék árát. 

Vissza fogom fogni magam az Internetes vásásárlásoktól.

Adrit felhívtam a fogaim végett. Azt mondta néz nekem egy időpontot a jövő hétre és hív.

Vacsorára megsütöttem néhány csirke pogácsát és két szem krumplit. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése