2020. november 26., csütörtök

Hadakozás az idővel

 20201126 csütörtök

Lusta ember későn kel. Elkészítettem mindkettönknek a reggelit, de Áronnak az új rend bevezetése óta nem viszem be az ágyába, csak szólok, hogy készen van. 

Hagyjam ott az asztalon, most még csak dél van, majd ha felkel, kimegy és megeszi.

Megreggeliztem egyedül.

Hívott az Avian Medicina ügynöke és hosszőlére eresztve győzködött a Prostalyn gyógynövényekből összeállított készítményükről. Türelmesen végighallgattam, majd még jelentkezik.

Összecsomagoltam és elindultam Dömsödre. A bikás parknál vettem egy kg. krumplit, egy liter tejet, kétféle kolbászt a tervezett paprikáskrumpliba és egy üveg Unicumot.  Az 1-es villamossal el is értem a 15:35-ös buszt, ami meglepetésemre 16:33-kör már a CBA utáni megállónál le is tett. Az úton mindvégig hadakoztam az idővel, hogy előbb érjek a bázisra, mint a ma délutánra ígérkezett GLS futár  a csomagommal. Már bejutottam a házba, amikor telefonált, hogy elnézést kér, de csak holnap délelőtt tud jönni 10-11 óra között. Elnéztem.

A házban jó meleg volt, de bevéstem magamnak egy fekete pontot, mert a hűtőszekrény nem volt bedugva.

Vacsorára megmelegítettem a maradék csülkös bablevest, de eőtte elvégeztem a napi francia penzumot.

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése