2021. február 25., csütörtök

A "T" fázis halála

 20210225 csütörtök

Amúgy nagy kerülővel (csövesek), de itt vagyok a Dömsödi házban. Az idő gyönyörű, itt már nyár van. Én már nagyon számolom, hatvanöt nap múlva lesz az első úszás a Dunában.

A buszról leszállva rövidre zártam a javításra elvitt hűtőgép ügyét. Tíz pénz ráfizetéssel holnap délelőtt hoznak helyette egy másikat 3 hónap garnciával.

Begyújtottam a cserépkályhába, hogy a napelem lopta árammal működő elektromos kazánnak könnyebb legyen a dolga.

Feltettem a paprikás krumplit főni. Este 7-re elkészült a vacsora (nagyon finom lett) és a házban 23 ° C meleg van.

Emőkének átküldtem a 3 millió forintos  állami támogatásról szóló linket a napelemes rendszerekhez. 

piszkos anyagiak miatt a Duolingót sem hanyagolom el.

9 óra utún még megkívántam egy kis lekváros palacsintát, aminek semmilyen technikai akadálya nem lett volna, de 10 óra lett, mire elkészült. 

A bal elülső platni, ahogy bekapcsoltam feladta, így a serpenyőt át kellett költöztetnem a jobboldalira. A palacsintázkodás után gyanús lett, hogy hideg a radiátor. Az elektromos kazán se működött. Megnéztem odakint a biztosítékokat. A "T" fázis leoldott. Kiderült, hogy a baloldali platni és az elektromos kazán mindkettő a "T" fázisra van kötve és két ilyen nagy fogyasztót egyidejűleg nem bírt el a megszakító.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése