2021. február 26., péntek

Megjött az új hűtő

 20210226 péntek 

Ébredés után elkezdtem kirámolni az átmenetre kapott hűtőt és vártam, hogy mikor hozzák az újat. 10-kor csengett is a telefon, hogy a hűtő elindult. 1/2 11-kor meg is érkezett. Megtörtént a csere. 

Odaadtam a régihez tartozó polcokat, fiókokokat, hogy a vevője nehogy úgy járjon, mint az a három gyerekes anyuka, akinek azokat külön meg kellett vennie, mert Áron elfelejtette betenni, amikor a Gazdagrétit elvitték. 

Először felcsatlakoztattam a 220 V-os hálózatra, hogy amíg elmegyek a boltba, addig is hűtsön. A Mizseinél vettem egy nagyobb darab császárszalonnát, gyulai kolbászt és csípős ketchupot.

Hazasétálva (az idő derült, 18 ° C van, holnaptól kezdődik egy nagyobb lehülés.

Elkezdődött az új hűtőbe a  bepakolás. Úgy néz ki. hogy ezzel egy jó darbig nem lesz probléma.

A hírekkel és a Fidesz kormánnyal tele van a tökom. A. Gábortól tudom: Mark Twain már 150 évvel ezelőtt megírta, hogy: A politiusokat és a pelenkát ugyanabból az okból rendszeresen cserélni kell.

Hatkor megettem a tegnap sütött palacsinták maradékát. 

Este 1/2 10-ig német anyagokat gyüjtöttem Emőke lányom német óráihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése