2021. február 17., szerda

Fundamenta

 20210217 szerda

1/2 9-kor egy kis francia Duolingóval kezdődik a reggel, de nem tudok olyan korán lépni, hogy Andi ne vezessen majdnem 300 XP-vel. (95802-95513).

Reggelire virsli, lágytojás és sajtos, sonkás melegszendvics , tejeskávé.

Lementem a CBA-ba. Vettem egy csirkemellet, mert tudom, hogy Áron ebből szeret sütögetni. Ezen kívül vettem pörköltnek való csirkeszárnyat.

Kora délután itt járt a Fundamenta pénzügyi szakértője és rövd fejszámolás után az előrehaladt korom miatt megállapította, hogy kezes (szakszóval "adóstárs") nélkül nem tudom felvenni  a Fundamenta kölcsönt. Eddig csak élettársat kerestem, most kezdhetek keresni "Adóstárs"-at is.

Amikor elment, feltettem a szárnyakból készítendő pörköltöt főni. A kóstoláskor túl csípősnek találtam, ezért belekockáztam egy pár szem krumplit is.

A pörkölthöz a tésztát Áron főzte meg. A kész csirkepaprikásra tálaláskor tettem egy-egy nagy kanál tejfölt és Emőkénrk is vittem át egy adagot vacsorára. 

 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése