2021. február 20., szombat

Hideg van

 20210220 szombat

Reggel 1/2 9-kor ébredtem. A tegnap elindított SCA utalás valamiért nem ment el. Talán majd ma.

Egy kis francia Duolingó éhgyomorra. Andi ismét megszökött, de a  szalonnás, hagymás tojásrántotta és a tejeskávé után sikerült ismét 300 XP alá szortani az előnyét.

Úgy néz ki, hogy a tél még március elejéig sem fog engedni  szorításából.

Délután 3-ig pihenés. Német igekötőkről küldtem anyagot Emőkének, Jozsónak és Leventének, azután én is Duolingóztam egy kicsit.

Béla (joggal) megreklamálta. hogy a blogomból hiányzik a Február 18-i Csütörtöki bejegyzés. Gyorsan tudtam pótolni, mert készen volt az, csak elfelejtettem publikálni.

Este 7-kor megsütöttem a panírozott halrudacskákat vacsorára. 

Még egy pillantás a hőmérőre. 21 °C van.és az elektromos kazán még dolgozik, de nincs könnyű dolga, mert odakint fagypont körül van.

Norciék miatt is nagyon aggódom, mert csak májusban kerülnek sorra a védőoltásban.


   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése