2021. február 10., szerda

SMS vagy Messenger

 20210210 szerda

Nem sokkal 6 óra után ébredtem. Éhgyomorra tiszta fejjel láttam a Duolingónak. Saját elhatározásom szerint az új francia Podcastot csak azután töltöttem le, hogy az előzőt elolvastam és meghallgattam és próbáltam megérteni. 

Reggelire a serpenyőben felkockázott füstölt bacon, vöröshagyma és ráütve egy tojás. A tejet már aludttejnek ittam.

Béla segítségével sikerült megoldani, hogy az SMS-ek ne a Messengerben, hanem, mint a régi szép békeidőkben az SMS ikon alatt érkezzenek.

Elkezdődhetett az üveges lecsó feljavítása hagymával és lecsókolbásszal.

A CBA-ban vettegy tejet, unicumot, majonézt és két doboz panírozott halrudacskát.

Áron sütötte meg a halat és főzött hozzá rizst is. Ha elovasná a szakácskönyvemet, akkor tudná, hogy abba vízbe, amiben a rizst főzzük, kell tenni egy csipetnyi sót és babérlevelet is, de a vacsora így is finom lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése